Monday, September 6, 2010

Award Pertama curhatku..

ehem2.. 
hai hai hai..
hehehehehehe..
hari nih.. berd0uble2 kegumbiraan di hati Amiey ni..
bukan jew dapat BE dari nuffnang..
Amiey jugak dapat award pertama dari kakak Amiey.. 
hehehehe... thanks al0t r0r0s..
0k.. n0w! nak jawab s0klan2 yang dak r0r0s berikan..

1. apakah yang bermain di fikiran anda sekarang?
  • n0thing!~~ 
2. apakah nama samaran anda?
  • Amiey!~ Uder!~ r0se!~ tapi jarang lah kwn2 pggil R0se... 
3. siapakah nama 3 orang yang anda sayang?
  • Rofiee bin Hussin 
  • Meriam binti haji kiman 
  • adik beradik amiey.. 
  • KAU!~ 
4. panggilan untuk si dia?
  • KAU!~ 
5. hadiah yang anda impikan dari seseorang istimewa?
  • Bunga!~ Cam KAU pernah bg dulu.. hahaha 
6. blog mana yang anda selalu lawat?
  • Blog kakak kite!~ + semua bl0g yang kite f0ll0w!~ 
7. tag kan kepada 15 blogger
  • oleh kerana kite baru ada ckit je f0ll0wers..s0, kite tag 3 je lah... 
s0.. pada sesape yang di tag..
sila mai amek yerr..
hehehehehe.. tq c0z being my bl0g pren....
0kay.. 
ch0w.. adi0s mig0s!~
wassalam..
muah!!~~

4 comments:

Uruchimaru @ kf said...

salam kenalan..
maaf hambe bertnye..
adakah saudari rkn sekelas dgn cik rose?

Amiey said...

salam perkenalan jugek...
kite bukan sekelas ngan cek r0se lah..
tapi kite... Adik kandung cek r0se...
kenapakah?

mazeermohamad said...

TY babe! tapi, saye tak pandai la nak jawab2 bende neyh~ kih3! btw, makasih daun keladi! hehehehe! nanti saye ade masa, saye buat okay!! TRIMAS!!!

Amiey said...

sme mazeer....
takpe.. amiey tak letak pape syarat p0n..
just sh0w award tu kat side bar jew..
heheheheheh..