Saturday, September 18, 2010

Jalan Raya...

yeay!~
akhirnya amiey keluar jugak dari kep0mp0ng....
hari ni p jalan raya umah kakak2 mak amiey...
Mak Lai & Mak Ngah kat j0h0r..
ser0n0k banget!~

pagi2 lagi umah dah riuh..
c0z masing2 ser0n0k nak beraya..
mana taknyerr..
dah dekat hampir 10 tah0n tak p ziarah umah mak lai n mak ngah kat j0h0r tuh..
since abah jadik pemandu teksi..
kami sekeluarga cam patah kaki tak ley nak p mana2 
c0z abah terlalu bz..

ape lagi.. peluang yang ada gunakan sebaiknya...
hehehehe.. hajat ati nak beraya sekali umah roomate kat batu pahat...
yelah, alang2 dah ada kat j0h0r kan..
tapi! tak ley lah plak... jauh kata abah..
kene balik melaka awal bef0re k0l 5 petang c0z ada s0rang cust0mer abah dah tggu daa...
hurm.. keciwa!~
s0ri Iqa.. lenkali ak lepak seminggu umah k0 ea qa..

k0nv0i r0fiee's family ni smpi 2 bijik kete..
fhm2 jelah.. adik beradik ramai...
tak delah rmi sgt.. 5 0rg jew..
 rumah pertama yang kami jejaki ialah umah mak lai kat y0ng peng..
hehehehe.. smpi jew dah dekat k0l 1....
per0t berker0nc0ng..
mak lai lak cam fhm2 jew kan kami2 ni kelaparan..
die p0n ngajak kami makan tengahhari bersama...
mcam2 die masak..
wat sus0h2 jew...
tq mak lai..

pas umah mak lai..
ingat nak p umah mak ngah..
tapi!~ mak ngah pulak tak de kat umah..
die p key ell..
ada urusan katenyerr..
hampa + keciwa..
kami berangkat pulang...
:-(

tapi tak pew..
mak ckp.. next week kite p lagi..
insyaallah...
pic?
heheheheheh...
kerana masing2 dah kepenatan d0k dlm kete...
kureng sikit lah picnyerr..
tak pew.. still upl0ad untuk t0nt0nan umum..
hehehehehe





k0nv0i ik0t belakang teksi abah




sempat lagi abang l0ng ngan cek mat peace yer...



abang l0ng drive kete..
budget encem r!~




adik ngan angah bukan men lagi memp0sing kat belakang!~



padan muk0 bus tu kene saman ngan abg p0lis!~
laju sangat....




adik yang kepenatan..
akhirnya terlelap di riba amiey..
sian adik buc0k uder nih!~

0klah..
setakat itu sahaja kawan2...
papai..
adi0s mig0s!~
wassalam..
=)