Monday, September 20, 2010

keb0sanan melanda

arrghhhhh!~
b0san... b0san.. b0san...
tak de k0je r nak buat..
asyik tid0.. makan.. main tenet..
tu je lah k0je amiey wat sementara waktu nih..
b0san sangat dah d0k umah nih...
rasa macam nak balik k0lej jew samb0ng belajar balik..

tapi!
time kat k0lej lak rase cam nak balik umah...
sampai p0nteng2 kelas..
haish.. ape daa nak jadik ngan hang ni amiey!!!!
nak kuar jejalan...
mak lak tak bagi...
haaa.... d0k jelah kat umah memb0sarkan lagi badan den yang sedi0 b0sar nih!~

hurm...:-( 
ada sape2 tak yang nak bagi amiey kerja bergaji..
agak2 sapa yang tahu ada l0w0ngan perkerjaan tuh...
habaq mai kat amiey naaa...
tak lama p0n amiey nak k0je..




0 comments: