Sunday, September 5, 2010

Reuni0n Berbuka Bersama

Assalamualaikum..
Alhamdulillah.. berakhir sudah reuni0n 
"Majlis Berbuka Bersama MASYI 2003".
pelbagai kerenah dan telatah dari teman2 lama..
dan yang paling penting......
banyak sangat perubahan yang berlaku..
hahahah... especially teman2 perempuan Amiey..
masing2 dah s0lid m0lid daa..
cume Amiey jer yang kembang semacam..
kah kah kah..
nak wat camner.. mang dah dari azali badan Amiey cam nih..
terima je daa..

ape2 p0n.. Amiey enj0y sangat time Ift0r bersama tadi.. huhu..
ape tak nyerr.. duk sebelah BF (best friend)..
macam2 g0sip m0sip yang kami k0ngsi bersama...
masing2 semua dah ada life sendiri..
s0, macam2 lah ceriteranyerr..



oklah... tu je yang amiey nak cer kat k0rang..
pic tak byklah.. ada sekeping je dlm tgn amiey..
c0z tadi gune kamera kak ana..
dah dpt semua pic t amiey upl0ad lagi..
daaaa...
adi0s!
wassalam..

0 comments: