Friday, November 12, 2010

aku adalah amiey?~

kehidupan adalah ibarat r0da yang sering berputar..
kadang kita di bawah... dan terkadang kita di atas..
begitu jugalah aku..

kadang aku sering merasai kejayaan..
dan terkadang aku jua pernah gagal.. tersungkur hingga tidak bisa berdiri lagi..
namun, setiap apa yang terjadi pasti ada hikmahnya..
dan hikmah itu sentiasa aku syukuri..

aku..
R0smainie Binti R0fiee..
masih lagi bergelar siswazah..
bergelut dengan pelbagai jenis buku undang-undang..
yang mana semua itu adalah minatku..
umur 23 tahun bukanlah satu cabaran bagi ku untuk meneruskan perjuangan menuntut ilmu...
walaupun teman sekeliling sering mengatakan...
"kak.. patutnya akk dah ada 2 org anak dah"
"amiey, blaja tinggi mana pun k0.. tetap ke dapur jugak"
biarlah.. selautan teman berbicara begitu..
impian ku.. tetap akan aku gapai..
pernah terbaca bl0g se0rang teman ni....
"sh00t f0r the m00n..
even if u miss it..
u'll land am0ng the stars.."

s0...
macam yg amiey p0st entry tadi..
nak bukak buku baru~
tak mu dah pkir hal remeh temeh ni!!
aja2 fighting amiey!~


2 comments:

E.d.Y said...

hirraukan apa org lain cakap

Amiey said...

means?
0wh.. kene amek endah la ea?
hurm but why?