Thursday, December 16, 2010

Baktisiswa Perdana ~part 1~

excited! teruja!
itu je yang tergambar dalam benak fikiran aku skang!
wah~ dapat gak akhirnya pergi pr0gram anak angkat cam ni~
siyesly! this is my first time being in this pr0gram..
s0.. ada nampak cam minah jakun tak?!
hahahaha...

minah xcited terlebeh!~

KUIS hantar seramai 18 orang pelajar t0k j0in pr0gram under UPSI ni~
0ne 0f them.. 0f c0z la aku kan..
yang best nyer...
tuang kelas selama seminggu!
haha.. best ke? at0i! serabut ada lah nanti..
arghh.. itu aku t0lak tepi dulu~
n0w! im leaving t0 UPSI!
yeaaayyy!

y0k! amiey! peah!
bert0lak dari KUIS jam 10 pagi..
sampai je UPSI lebeh kurang 1 tghhari...
argh!~
penat gak w0 d0k dalam bas jer.. b0san! b0ring!
dalam bas.. masing2 d0k layan hati masing2..
ada yang d0k dgr mp4..
ada yang d0k layan m0vie..
ada yang d0k sms buah hati...
aku?
keje den.. main sud0ku je lah! smbil2 dgr mp4..
that my fav0rite h0bby!
filling all sud0ku games!

akhirnya..
sampai jugak kami di bumi UPSI!
suasana persekitaran UPSI lain dari yang lain..
semua bangunan UPSI dah hampir setengah abad k0t~
if aku jadik budak2 UPSI p0n.. aku pasti berbangga dengan UPSI..
c0z.. mereka sudah banyak melahirkan cendiakawan yang berjaya,..
antaranya....
t0k0h ZA'BA!
waahhh.. siap ada rumah khas ZA'BA dlm kampus UPSI!

selesai mendaftar t0k penginapan kami selama seminggu di perak~
aku p0n ngajak bebudak ni berp0sing!
this is 0ne's 0f my pic!
behind k0lej kediaman UPSI!~

0 comments: