Saturday, December 25, 2010

minggu mid term~ arggh!!

arghhh~ malas bet0l rasanya nak study subjek usul feqh!
rasanya... dari semalam buku usul feqh tu aku biarkan sendirian... malas! malas! malas! wahai kerajinan~ datanglah!!! aku seru namamu~

dah laaar minggu ni minggu midterm..
minggu bar!
minggu submit xsiment!
haish!!
amiey! jgn malas2!!
semangat!!!

tapi? apa yang aku buat?
dari semalam asyik lah d0k mengupdate bl0g + m'upl0ad pic bunga r0se kuning aku nih!
tak kenapa aku rasa bahagia je bila ada n0m02 nih~
walaup0n aku tahu.... 
n0m0 n0m0 takkan hid0p lama..
akhirnya akan layu jugak~ :(

tapi tak per!
walau layu p0n n0m02 nih~ 
aku tetap akan keringkannya..
as usual..
aku suke simpan bunga kering~
aku masih ingat lagi..
KAU pernah bagi aku bunga kertas kat aku..
aku simpan sampai kering taw!

haaa.. tgk nih~
bunga ni KAU bagi masa aku buat persembahan pada malam alumni kami...
k0ntr0versi 0kay!
sampai ada pensyarah marah kat aku c0z tak jaga atitude as a muslimah student!
hahaha... nak wat cam ner..
KAU dah hulur bunga tu kat aku..
takkan aku tak nak sambut~
walaup0n hanya bunga kertas~ aku tetap hargai!


1 comments:

dark r0se said...

semangat weyh! nagi akk ko ni semangat!:P