Thursday, January 27, 2011

argh! menci FB!

kenapa? 
kenapa semua ni jadik kat amiey?
ape salah amiey padamu wahai FB?

sejak semalam.. 
FB amiey ibarat marah pada amiey!
wall amiey k0s0ng!
nak chat pun tak b0leh~
see~ k0s0ng 0keh! kenapakah?

terkesan dengan semua yang berlaku semalam~
amiey telah m'deactivatekan FB amiey semalam 1 minit~
lepas tuh!
macam2 lak jadik yer..
lagi lah tak b0leh nak buat ape~
s0.. amiey pun k0ngsi lah masalah amiey kat adik kelas amiey nih~ shairazi saidin.....

n0w! amiey lagi rase mcm ann0ying yang teramat sangat ngan FB..
c0z.. amiey dah tak leh nak beramah mesra dan bergurau senda ngan geng2 Sahabat Bl0gger~
arghhhhh!
siyes! menci ngan FB skang~
kenapa aku wanita yang Kau pilih FB?!!
tidaaaaaakkkk!
ape lah salah amiey~ sampai2 ada yg bl0ck amiey~

4 comments:

mohd zhafri said...

haha...sabo je la ye

Shairazi Saidin said...

haha. akak kna block sbb byk sgt hntar link tuh. huhuu...

new entry:
http://shairazisaidin.blogspot.com/2011/01/oh-bruno-mars-is-coming-to-town-im.html

Shaofie said...

mark zuckeberg ni suke hati je block orang.. adoiii..

natashacherahim said...

mmg pn fb kadang2 mmg menyakitkan hati kan?