Sunday, January 16, 2011

kenangan lama menjeng0k kembali~

hai all bl0gger~
hahaha.. all lah sgtkan.. padahal baru ada 42 0rang f0ll0wers jer..
selamat hari ahad semua!
ape aktiviti k0rang t0k hari ni ek?
amiey? 
tak ada pape aktiviti p0n.. 
just petang tadi... memeluhkan badan dgn bermain badmint0n..

actually nak cite sikit...
semalam..
amiey + adik2 classmate amiey, jejalan kat Putrajaya..
then, bebudak ni ajak main b0wling kat alamnda!
hurm.. b0wling?
first 0f all..
b0wling mengingatkan amiey tentang kenangan AKU dan KAU!
hahahaha..
kenangan yang amat bermakna tuh!
hanya AKU je yang rase betapa bahagianya kenangan ituh...
hehehehe...
kaki cape ni ek?... azreen + Amiey + Anaz + Husni + KAU @ K0dek! hahahahaha

KAU 0rang pertama yang ajar AKU main b0wling nih~
hahaha.. dulu kal0 main dengan dia..
sampai 6 frame sekali main..
memang gil0s b0wling dak KAU ni..
AKU? layankan jer...

KAU di Hati AKU?
p0y0s je kan.. papep0n.. he's 0ne 0f my best friends n0w!

0 comments: