Wednesday, January 19, 2011

Malaysia 0pen 2011

g00d evening cemua!
wat gap0 petang2 nih?
j0m kita ramai2 main badmint0n~

almakl0mlah.. skang kan tengah musim badmint0n~ hehe..
BADMINTON SUPER SERIES MALAYSIA OPEN 2011
dah start semalam~
ramai jugak atlet remaja kebangsaan kita kecundang di peringkat kelayakkan~
s0! k0rang jangan lepaskan peluang t0k meny0k0ng skuad badmint0n negara taw!
depa la ni ngah berjuang mempertahankan kejuaran di gelanggang sendiri~

okaylah~ nak tur0n main badmint0n!
j0m ramai2 memel0hkan badan!

pic petang semalam! amat bertenaga!


7 comments:

Shairazi Saidin said...

Huahhhh.....main badminton x ajak I! nokx..hahaha.

latest entry:
http://shairazisaidin.blogspot.com/2011/01/oh-khurafat-ladosa-besar-tau.html

dark r0se said...

hahahaha~ ko always macam tu!:P

Amiey said...

shai~ hehehe... lupe r nak r0ger ang~ s0ry r k.. eh, ang main ka badmint0n nih? bukan ke ang tu tgn sentuh besi2 je... hahahahaha... teeeet!

iza: alwayz cam ne????

E.d.Y said...

pelapis2 perseorgan wanita malaysia ke ni?huhu

My MiRa said...

hye dear...mira kalau main badminton ayik jatuh je bole nye...heheh ape pon best kan main bdminton...:)thnks tau sebab sudi undi mira...

Amiey said...

abg edy~ hihi.. cam tak berapa nak layak je jadik pelapis2 perse0rangan wanita malaysia... baru main setgh jam dah pancit~ haha..

mira~ m0st welc0me.. mira ada peluang nak menang.. c0z amiey tgk mira nyer tud0ng paling c0l0urful...

My MiRa said...

amiey...tapi undian berdasarkan LIKE...susah siket....hu3