Tuesday, January 18, 2011

Tak faham dengan pemikiran K0rang!

siyesly!
aku tak faham ngan pemikiran adik2 classmate aku~
ni nak menti0n sikit kelas ape...
SMSU 4A!
ARGGHHHHHH!!! damn!
nak kate mumayyiz...
dah lama dah baligh!
nak kate tak cukup umur~
dah 20 an dah masing2!
tapi! nape lah akal tu letak kat lut0t?!

haaa... jangan bagi aku berkata2...
habis lah k0rang!
sekali aku sembur~ diam semua!

macam2 hal...
macam peel aku jumpe dalam kelas aku tuh!
cube lah pemikiran tu bertaraf budak2 degree! 
ini tak.. berpuak sana...
berpuak sini...
maj0k sana.. maj0k sini...
kecik ati..sakit ati..
yang kurang di ajar p0n ada jugak!
haish!!!
k0rang~ k0rang masing2 umur dah naik 21 dah tahun nih!
nape lah mcam umur budak 1 tahun?

ada tu peel cam k0l0t semacam lah plak!
haram itu.. haram ini!
argghhhh!!!
AKU RIMAS!!!!!
AMAT KUSUT KETIKA INI~ URGH!


0 comments: