Tuesday, March 8, 2011

kenapa DIA?

semalam..
aku tidur agak lambat jugak.. 
ar0und 3am...

lelap jer mata...
ter0s aku di buai mimpi...
 dan aku tak tahu lah nak cakap mimpi itu indah atau tidak..
DIA.. dtg lagi dalam mimpi aku..
untuk ke berapa kali nya pun aku tak pasti..

aku tersedar ar0und 4am...
sampai sekarang..
aku masih tak faham... 

kenapa DIA??
kenapa perlu DIA je yang selalu hadir dalam mimpi2 aku?

aku masih ingat lagi..
waktu pertama kali aku mimpikan DIA dulu...
sampai aku kejutkan r00mate aku!
r00mate aku cakap...
"mainan syaitan"..
0kay! betullah tuh... mainan syaitan k0t!

tapi? kenapa sampai sekarang...
DIA masih lagi muncul dalam mimpi aku?
nak kata aku ni suke... + sayang... + rindu ke kat DIA..
tak adalah!
aku sayang + rindu kat 0rang lain k0t!
bukan DIA...


4 comments:

Shairazi Saidin said...

suwettt! Gedik sangat nk mimpi2kan i...haish! HAHAHA. gmbr tuh sgt giler lawa. i loike....k. ami ni bcinta ngan sape ha? ckp cpt!

new entry: http://shairazisaidin.blogspot.com/2011/03/oh-crazy-myr-200-wasted.html

Amiey said...

haha~ akk sedang bercinta dgn.............. JAY PARK...
jgn jeles u! pic tu ehsan google.. hihi

Shairazi Saidin said...

sangat PROPA! ceh.

Si DauN CeRi said...

salam..

kak amiey, sy tag kak amiey utk BFF contest.. sudilah buat kalau ade masa free.. :)


http://dakkcique.blogspot.com/2011/03/show-me-your-bff-contest.html