Wednesday, January 18, 2012

"Bintangku"

Malam tadi, di fakulti aku ada buat satu talk. talk ni anjuran budak2 law. so, tak dapat tidak aku harus join dengar talk itu. erm! datang dah lambat.. so, kene lah duduk dekat belakang student lelaki. argh! ingat aku hingin ke duduk belaka deme! aku wanita muslimah. tak suke perkara2 langoh! #poyos! :). so, aku memilih untuk duduk baris beakang sekali. hehehe :). eh! lupa lak nak citer.. aku pergi dengan teman baik aku. nama wanita muslimah itu adalah Syifaa.. hihi :).

sedang menunggu talk itu bermula, aku pun apa lagi, bergosip sakan la dengan syifaa. teeettt! *bahagian ini telah diedited out oleh penulis sendiri. :) hehehehehe. tetibe! tanpa semena2 aku ternampak seorang budak lelaki ni. budak lelaki ni yang aku suke gilos dulu! argh! jangan di sebut~ apa saja yang dia tak boleh? semua boleh! perfector bagi aku yg simplor nih! hihi :) dari kejauhan aku lihat dia sedang bergurau senda dengan teman dia. sungguh hensom! #cinca! #congmal! #serius nih! :) dia adalah... BINTANG KU! oh! #melting~~~~ *__*


dah lama sebenarnya aku lupakan si bintangku ni! mana tidaknyer! aku tak kenal kot siapa dia, umur brape, amek kos ape! aku cume tahu nama dia Bintangku je! bintang... yang sebelum ini menemani mataku setiap petang melihat dia bermain volley ball! gilos smart ah! cara dia serve~ cara die seting bola~ cara die smash bola tu~ oh! melting lagi~~~ *___*


aku bukan ape.. tadi pun hati aku dah parah sgt dah! ikut kan nak melting je daalam audi AI tadi. tapi.. aku risaau lah plak! takut kang tak adda sape nk angkat aku yg berat ini?! hurm.. maka di cni nak aku jelaskan! kenapa boleh terpandang dia tadi? natijahnyer...

tgk! tgk! tgk! 
tidur malam ku sekarang.. tidak lena.. ah sudaaaahhh! :(
macam mana ni.. macam mana ni.. macam mana ni.. :*__* melting lagi~~~~



0 comments: